RIGHT CLICK

Wednesday, June 8, 2016

1st post in 2016

Assalamualaikum..

Setelah beberapa bulan tak menulis blog, kembali kejap untuk menulis. 
08.10.2016 to 08.06.2016 
8 bulan kan tu.. fuhh...
Lama juga tu tak menulis, apakan daya tiada mood untuk menulis.

Hari ini hari ke-3 kita berpuasa. Alhamdulillah, masih belum ter'Raya' dulu.. 
Biasalah kita ni kaum wanita kan ada cuti khas. Faham-faham je lah. hehe.. 

Bila puasa ni, hari-hari nak kena fikir nak buka apa ya.. Alahai, tu pun boleh jadi masalah la..
Mulalah nak makan macam-macam kan? haha..
Dugaan nafsu ni.. Sabar ye..
Tak nak letak gambar makanan nanti terliur..hehe
Last sekali, harap tak terlambat ye.
Aku ucapkan Selamat Berpuasa semua..


Terima kasih sudi singgah dan baca entri ini. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...